Klacht Shurgard: Absurde prijsverhoging

Klachtnummer
# 485470
Gebruiker
Fien
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tijdens een kortingsactie van 50% voor de gehele looptijd een ruimte gehuurd. Echter na een half jaar werd de maandhuur met meer dan 25% verhoogd! Wegens verhoogde onkosten en om de goede dienstverlening (?? alles gaat geautomatiseerd, geen persoonlijk klantcontact..) te kunnen waarborgen. Pure misleiding hoe ze nieuwe klanten binnen halen!!

De oplossing

Shurgard moet zich houden aan het contract dat afgesloten is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Shurgard hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Shurgard?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen