Klacht Shurgard: Boete van 45 naar 100 verhogen zonder klant op de hoogte te stellen

SGHS11

Ruim 8 jaar klant.
Afgelopen zaterdag 16 februari heb ik (door omstandigheden) om 22.59 uur de code ingetoetst om het pand te verlaten, maar kwam er niet uit. Zat opgesloten en moest de beveiliging bellen. Na verhaal te hebben gehaald, bleek dat in hun systeem 23.00 en 10 seconden de code heb ingetoetst. De boete hiervoor is €45,-. Daarna werd mij verteld dat de boete pas naar €100,- is verlengd. Op de alg.voorwaarde staat dat bij een verhoging de klant geïnformeerd zal worden. Dit is niet gebeurd.
Je kunt naar mijn mening niet zomaar een boete verhogen zonder de klant hierover te informeren. Bij andere opslagbedrijven hanteren ze een speling van 15 minuten.
Belachelijk eigenlijk 10 seconden en dan nog naar €100,- verhogen voor een klant die een ruimte heeft voor onbepaalde tijd. Ik ben in afwachting op hun antwoord hierop en zal dan mijn huur opzeggen.

Een passende oplossing aanbieden

Wij vinden dat Shurgard hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Shurgard?