Klacht Shurgard: Eigen, aangepaste verzekering is niet goed volgens de regels van Shurgard.

B.

Eind vorige maand een box gehuurd bij Shurgard Rotterdam Zuid. Ik moest op dat moment een verzekering via Shurgard afsluiten omdat mijn polis nog niet voldeed. Er werd mij verteld dat zodra ik mijn eigen polis aangepast had, de verzekering via Shurgard zou stoppen en ik dat geld terug zou krijgen. Er werd alleen verteld dat de inboedel van mijn box op mijn polis moest worden bijgeschreven.

Nu heb ik mijn eigen polis laten aanpassen met de inboedel van mijn box erbij. Bij Shurgard langs geweest om dit aan te tonen zodat ik voor de verzekering van Shurgard mijn geld terug kan krijgen.

Blijkt nu dat de toevoeging op mijn polis niet goed is. Dit moet per se All Risk zijn, dit wordt nergens vermeld op de site en dit is ook niet uitgelegd ten tijde van aanvang. Wordt er enkel gezegd; "ja sorry, dat zijn de regels. Daar kunnen we niks mee doen"?!?!

De kans is klein dat ik dit aangepast kan hebben VOOR het einde van deze maand... oftewel... naar de teruggave van de betaalde verzekering van Shurgard kan ik fluiten!!! Zo doe je geen zaken!! En zeker niet als dit niet duidelijk wordt vermeld of uitgelegd. Er werd geen alternatief geboden of iets dergelijks, enkel... "zo zijn de regels" Klantvriendelijk ten top!

Dat beter wordt uitgelegd en vermeld op de site hoe je verzekering eruit moet zien. En ik zou, volgens afspraak, mijn geld van de afgesloten verzekering van Shurgard gewoon terug willen krijgen.

Wij vinden dat Shurgard hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Shurgard?