Klacht Shurgard: Huurverhoging van ruim 16%

Klachtnummer
# 188071
Gebruiker
M. Blom
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanaf vorig jaar november huren wij een ruimte van 12m2 bij Shurgard in Tilburg. Maandelijks betalen wij € 126,00. Nu een brief van Surgard ontvangen waarin vermeld staat dat wij vanaf 1 november € 147,00 moeten gaan betalen. Dit is maar liefst 16,6% verhoging! De reden hiervoor vermeld: Om onze standaards te handhaven en de best mogelijke klantenservice te garanderen, wordt uw maandelijkse huurprijs als volgt aangepast..
Na het kijken op de website, waarop Shurgard pretendeert ‘transparante prijzen’ te vermelden, zagen wij dat de opslagruimte die wij nu huren € 132,00 euro per maand kost. Na telefonisch contact met Shurgard in Tilburg is onze conclusie:
Na 1 jaar wordt de prijs verhoogd. Prijzen vermeld op site zijn voor nieuwe klanten. Er is geen prijslijst voor bestaande klanten. Shurgard beseft heel goed dat je de ruimte niet zomaar leeg kan/gaat halen en je gewoon de exorbitante verhoging gaat betalen!
Shame on you Shurgard!

De oplossing

Wij willen de prijs gaan betalen die Shurard zo 'transparant' op de site vermeld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Shurgard hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Shurgard?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen