Klacht Shurgard: Mijn geld niet teruggekregen en krijg geen response meer

Klachtnummer
# 456706
Gebruiker
luna123456
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 6 Mei de opslagruimte opgezegd bij Shurgard. Voor de hele maand was al betaald dus zou het resterende bedrag teruggestort krijgen. Tot op heden geld niet terug terwijl er meerdere malen gezegd is dat het overgemaakt is. Nu ook geen reactie meer op mijn emails!

De oplossing

Contact met mij opnemen en dit zo snel en netjes mogelijk afhandelen door mijn geld terug te storten wat ik teveel heb betaald.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Shurgard hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Shurgard?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen