Klacht Shurgard: Shurgard oplichters

Klachtnummer
# 350110
Gebruiker
mkssr89
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had opslagruimte gehuurd bij Shurgard. Bij het ondertekenen van mijn contract kreeg ik een toegangscode waarmee ik vanaf de ingangsdatum van mijn contract tussen 06.00 en 23.00 het pand kon betreden. Ik vroeg of ik daar nog iets mee moest doen. Dat hoefde niet, het zou vanaf de ingangsdatum gewoon werken. Zodoende verscheen ik op de ingangsdatum om 20.00 (na werk) met een gehuurde bus en twee verhuizers bij Shurgard. Toegangscode werkte niet. Uur lang daar gestaan om te blijven proberen, maar niks. Geen mogelijkheid om contact op te nemen. Uiteindelijk de spullen maar bij iemand thuis neergezet, die er toevallig was en bereid was die kamer voor mij leeg te halen. De rest van de spullen staat nu nog op de oude plek. Vandaag heb ik geen hulp, en geen bus. Morgen moet ik daar alles uit hebben.

De oplossing

Ik wil een schadevergoeding, om de volgende punten:
- het feit dat ik betaald heb voor iets waar ik geen gebruik van kan maken
- dat ik nu opnieuw kosten moet maken voor vervoer en hulp
- het feit dat ik waarschijnlijk verlofuren zal moeten opnemen om dit probleem op te lossen
- de geleden psychologische schade
- mijn tijd

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Shurgard hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?