Klacht Shurgard: Shurgard verhoogt wel de huur, maar levert geen service.

Gebruiker1622986642

Onlangs werd de hogere huur voor mijn opslag afgeschreven. Het totaalbedrag is verhoogd van € 101 naar € 110. Ik ben hier zeer verbaasd over. Mijn spullen staan al een tijdje in de opslag en sinds het begin van de corona crisis is er van dienstverlening door Shurgard nog amper sprake. Ik ga regelmatig naar mijn opslag, maar sinds vorig jaar is het een aantal keer gebeurd dat het licht zelfs niet aanging in het gebouw. Ik moest dan zelf bellen om te vragen of het licht aankon. Omdat er het grootste deel van 2020 niemand aanwezig was in het kantoor, was het ook niet mogelijk naar de wc te gaan, omdat je daarvoor de sleutel in het kantoor af moet halen, maar dat was dicht. Op 22 oktober 2020 kreeg ik nog wel een e-mail van uw bedrijf, waarin stond dat u altijd zulke goede verhalen van mij hoorde over de service van uw bedrijf. Over welke service dit dan ging is mij een raadsel, want in 2020 was er echt geen sprake van service. U vroeg mij een review achter te laten, maar ik heb altijd geleerd, dat als je niets positiefs te zeggen hebt, je beter je mening voor je kunt houden. Dit heb ik dus ook gedaan. Deze mail maakte wel duidelijk waar uw prioriteiten liggen, u laat uw klanten bellen of het licht in de opslag aan kan maar vindt het winnen van een prijs belangrijker dan goede dienstverlening aan uw klanten.

Toen ik de opslag huurde bedroeg de rekening €84, dit bedrag is nu dus gestegen tot maar liefst € 110, een prijsstijging van meer dan 30%. Het liefst wil ik natuurlijk dat ook de verhoging van 2020 ongedaan gedaan wordt gemaakt, maar een redelijk compromis lijkt mij dat u de verhoging van 2021 terugdraait en ik dus in ieder geval nog een jaar € 101 blijf betalen. Ik had dit graag persoonlijk met u besproken, maar aangezien ik geen enkele reactie krijg als ik contact met u probeer op te nemen, doe ik het maar zo.

De meest recente huurverhoging terugdraaien.

Wij vinden dat Shurgard hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Shurgard?