Wij vinden dat Shurgard hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Shurgard: slechte communicatie pakt duur uit voor klant
Details
De klacht
afgelopen jaar tijdelijk inboedel bij shurguard hilversum gestald. naar drenthe verhuisd. verhuizers zouden sleutel bij shurguard inleveren. blijkbaar niet gedaan. daar kwam ik pas achter toen ik een nieuwe afschrijving storneerde en ze mailde dat de administratie nog niet op orde was. werd gebeld met mededeling dat het contract verlengd was omdat het slot nog op de deur zat. ik ging daar niet mee akkoord. de box was opgezegd en ik wist niet beter dan dat alles geregeld was. shurguard vind blijkbaar dat je maar even naar de andere kant van het land moet komen om te controleren of de verhuizers woord hebben gehouden... Nu intrum justitia op m'n dak. ze hadden me, vind ik, moeten informeren en niet zomaar contract verlengen en geld afschrijven.De oplossing
geld en incassokosten terugBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling