Klacht Shurgard: slechte communicatie pakt duur uit voor klant

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 288237
Gebruiker
Vanders
Datum
0 reacties

Details

De klacht

afgelopen jaar tijdelijk inboedel bij shurguard hilversum gestald. naar drenthe verhuisd. verhuizers zouden sleutel bij shurguard inleveren. blijkbaar niet gedaan. daar kwam ik pas achter toen ik een nieuwe afschrijving storneerde en ze mailde dat de administratie nog niet op orde was. werd gebeld met mededeling dat het contract verlengd was omdat het slot nog op de deur zat. ik ging daar niet mee akkoord. de box was opgezegd en ik wist niet beter dan dat alles geregeld was. shurguard vind blijkbaar dat je maar even naar de andere kant van het land moet komen om te controleren of de verhuizers woord hebben gehouden... Nu intrum justitia op m'n dak. ze hadden me, vind ik, moeten informeren en niet zomaar contract verlengen en geld afschrijven.

De oplossing

geld en incassokosten terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Shurgard hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Vanders
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niks
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Shurgard?