Opgelost door Si Spaans: creditnota

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 136987
Gebruiker
Gini
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Aangemeld voor een cursus Spaans en deze betaald in juni.
Eind augustus krijg ik het verzoek om nog maal de factuur te voldoen. Blijkt een "systeem " fout te zijn.
Een week voor aanvang van de cursus bericht dat deze niet doorgaat. Er zal een creditnota worden gestuurd en binnen 30 dagen het geld terug gestort.
Na 6 weken nog niets ontvangen en op email volgt geen reactie

De oplossing

Geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Si Spaans is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Gini
    Datum
    Klacht (toch nog) netjes afgehandeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gini
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Si Spaans?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen