Opgelost door Si Spaans: Cursus betaald , werd afgebeld , geen geld terug.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 134301
Gebruiker
Papat
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Eerste cursus gevolgd toen ingeschreven voor tweede cursus , betaald € 100,- . Twee dagen voor aanvang cursus 27 september j.l . Werd afgezegd om gezondheidsredenen van mevr Caroline Sanchez Spitman. Met belofte dat geld binnen twee weken teruggestort zou worden. Tot op heden na drie email van mij naar haar nog niets van gezien.

De oplossing

Geld terug per omgaande.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Si Spaans is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

3 reacties

  1. Auteur
    Papat
    Datum
    We zijn nu dus ruim een half jaar verder, ik ben blij met deze reactie van jullie. Ik heb afgelopen maanden regelmatig emails gestuurd naar het klachtenemailadres van mevrouw Sanchez dat ik kreeg na mijn eerste drie mails aan haar. Maar tot op heden totaal geen reactie gekregen. . Ik stond eerlijk gezegd op het punt om mijn rechtsbijstandverzekering in te schakelen. Ik hoop dat jullie resultaat krijgen en dat ik eindelijk mijn €100. terug krijg. Dank voor uw bericht.
  2. Auteur
    Papat
    Datum
    Na jullie email werd er heel snel gereageerd door mevrouw Sanchez.
    Hartelijk dank voor uw bemiddeling
  3. Auteur
    Papat
    Datum
    Na jullie email werd er heel snel gereageerd door mevrouw Sanchez.
    Hartelijk dank voor uw bemiddeling

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Papat
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Si Spaans?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen