Opgelost door Si Spaans: Cursus betaald , werd afgebeld , geen geld terug.

Papat

Eerste cursus gevolgd toen ingeschreven voor tweede cursus , betaald € 100,- . Twee dagen voor aanvang cursus 27 september j.l . Werd afgezegd om gezondheidsredenen van mevr Caroline Sanchez Spitman. Met belofte dat geld binnen twee weken teruggestort zou worden. Tot op heden na drie email van mij naar haar nog niets van gezien.

Geld terug per omgaande.

Si Spaans is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Papat
    We zijn nu dus ruim een half jaar verder, ik ben blij met deze reactie van jullie. Ik heb afgelopen maanden regelmatig emails gestuurd naar het klachtenemailadres van mevrouw Sanchez dat ik kreeg na mijn eerste drie mails aan haar. Maar tot op heden totaal geen reactie gekregen. . Ik stond eerlijk gezegd op het punt om mijn rechtsbijstandverzekering in te schakelen. Ik hoop dat jullie resultaat krijgen en dat ik eindelijk mijn €100. terug krijg. Dank voor uw bericht.
    Papat
    Na jullie email werd er heel snel gereageerd door mevrouw Sanchez.
    Hartelijk dank voor uw bemiddeling
    Papat
    Na jullie email werd er heel snel gereageerd door mevrouw Sanchez.
    Hartelijk dank voor uw bemiddeling

Papat

Ook een klacht indienen over Si Spaans?