Klacht Sicomputers: Misleidende advertentie

Goudhaantje555

Had 2 Tisis koelers besteld voor 29 euro per stuk. Na een aantal dagen kreeg ik een mail dat ze er nog maar eentje hadden liggen en dat de leverancier ze niet meer leverde. De koeler die ik toen kreeg opgestuurd was beschadigd. Na twee weken keek ik op pricewatch voor cpu koelers en werd dezelfde koeler gewoon weer aangeboden door Si Computers maar nu voor +- 67 euro ! Ze hadden er ook nog 5 op voorraad ! Hierover heb ik hun gemaild met het voorstel om alsnog 1 Tisis aan mij te verkopen voor 29 euro zoals afgesproken. Waarna ze ipv te reageren de advertentie weer van hun site hadden verwijderd. Schandalige praktijken voor een webshop die nota bene een keurmerk heeft.

Dat het bedrijf een Tisis koeler besteld bij de leveranchier (deze worden gewoon nog geleverd) en aan mij verkoopt voor 29 euro. Daarnaast zijn excuses naar mij en vooral Qsops en Tweakers.net ook op zijn plaats want hun goede naam wordt door SiComputers aangetast.

Wij vinden dat Sicomputers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sicomputers?