Klacht Sicomputers: NEP ADVERTENTIES

danielhajdu

Oplichters met veel NEP ADVERTENTIES! Je bestelt iets wat in voorraad is en je moet na 2 MAANDEN er ZELF achter gaan horen om dan te weten te komen dat het niet meer leverbaar is. Daarna heb ik nog 2 andere typen videokaarten gekozen, (wat ik nog wilde kopen) maar die 2 hebben ook onbekende leveringstijden. Ik heb nagevraagd, hoe lang dat maximaal kan duren. Ze zeggen dat het meer dan 1 jaar ook kan duren. Dit is blachelijk! Ze maken NEP advertenties met lage prijzen, dus bestellen de mensen heel veel product van de sicomputers, wat ze niet kunnen leveren. Ik heb mijn geld teruggevraag, maar ik heb nog geen reactie ontvangen, dus ga ik nog vandaag een aangifte bij de politie ook doen.
Ze denken dat hun klanten geen hersenen hebben. Ze spelen met de tijd, geld en geduld van hun klanten. Ik kan alles bewijzen!

Ik wil mijn geld hebben! Dit is een echt valse marketing. En deze moet stoppen bij de sicomputers!

Wij vinden dat Sicomputers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sicomputers?