Klacht Sicomputers: Problemen sicomputers

Klachtnummer
# 101940
Gebruiker
Pascal82
Datum
0 reacties

Details

De klacht

6 december een telefoon gekocht die eindelijk op 28 januari is geleverd terwijl de levertijd van 7 dagen zou zijn! Na ontvangst van de telefoon bleken dat het niet mogelijk was om contact te maken met de carkit. Sicomputers gaf aan dat het waarschijnlijk aan de carkit lag. Dit was niet het geval. Ik moest zelf contact opnemen met Nokia om te vernemen dat de telefoon wel bleutooth had, maar een verbinding met de carkit niet ondersteund. Je zou excuses verwachten omdat je onjuist geïnformeerd bent, maar het tegendeel is waar. Sicomputers geeft aan dat je er niet vanuit mag gaan dat elektronische apparatuur met elkaar communiceert. Sterker nog, ze geven aan dat ze mij hierover niet hoeve te informeren. Deze stelling heb ik voorgelegd bij Nokia, die beweert dat het wel degelijk de taak is van een leverancier om een verkoper hierover te informeren. Sicomputers blijft echter verharden en weigert op een behoorlijke manier tegenmoet te komen.

De oplossing

Ruilen voor de Nokia 301 met bijbetaling van het verschil.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sicomputers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sicomputers?