Klacht Sicomputers: Slechte garantie afhandeling Sicomputers

kevin_v

Op 02-05-17 heb ik bij Sicomputers.nl een grote bestelling geplaatst met onder andere een Kraken x42 computer waterkoeler van het merk NZXT. Deze is kapot gegaan en heb ik teruggestuurd voor RMA op 02-08-17. Sicomputers heeft het product ongeveer een week later pas getest en de fout (de pomp doet niks meer) gereproduceerd. Omdat er 6 jaar garantie op de koeler zit had ik verwacht dat de afhandeling vanaf dat moment redelijk snel zou gaan dit is echter niet het geval ze geven bij sicomputers aan dat het tot wel 3 a 4 weken kan duren vanaf het moment dat de koeler is opgestuurd naar de fabrikant wat ook pas een week nadat ze de fout gereproduceerd hebben gebeurt is. Zelf zit ik nu al 2 weken zonder werkende computer die ik toch echt nodig heb voor werk.

Ik zou graag een nieuwe waterkoeler van het zelfde merk ontvangen. Zelf heb ik al aangegeven dat ik eventueel geld wil bijleggen voor een duurdere koeler van het zelfde merk deze oplossing word echter ook afgekaatst.

Wij vinden dat Sicomputers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sicomputers?