Klacht Sicomputers: Te veel ''prijsfouten'',''leveringsproblemen'' en ''vergeten terugstortingen''

MK97192

Regelmatig komen er mooie aanbiedingen op de site van sicomputers te staan, maar wanneer je bestelt wordt de order geannuleerd. Zo ging het de afgelopen vijf maanden bij driekwart van mijn bestellingen (ongeveer 8 geannuleerd).

Na enkele dagen krijg je een automatische email, met de mededeling dat het product niet meer leverbaar is of in geval van een prijsfout of je nog extra wil betalen. Nadat je de order geannuleerd hebt, moet je blijven controleren of het aankoopbedrag al is teruggestort.
In twee gevallen moest ik zélf weer contact opnemen en eisen dat het binnen de wettelijke termijn van 30 dagen teruggestort zou worden.

Meer zorgvuldigheid bij het bijhouden van de prijzen en compensatie voor gedupeerden. Compensatie kan zowel in de vorm van korting of een vervangend product (zonder bijbetaling).

Wij vinden dat Sicomputers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sicomputers?