Klacht Sicomputers: Teleurstellend slechte service bij ondeugdelijke grafische kaart.

Beezee

De grafische kaart valt regelmatig uit, komt niet uit de slaapstand, zodat de computer weer opgestart moet worden, bij het scrollen ontstaan er vertekeningen in het beeld; de kaart is onbetrouwbaar en daardoor onbruikbaar. Omdat de kaart niet binnen 14 dagen is geretourneerd, willen ze niet zomaar vervangen of herstellen, ze hebben zelf onderzoek gedaan en volgens hen mankeert er niets aan de kaart, zo zitten wij met een strop van ruim 100 euro (incl. 2x verzendkosten die we ook zelf moesten betalen). Het kost veel gedoe om iets voor elkaar te krijgen, na maanden nog steeds geen acceptabele oplossing.

Ons voorstel is om een andere (en zelfs duurdere) grafische kaart er voor in de plaats te kopen bij hen, waarbij de ondeugdelijke kaart retour naar hen gaat en wij het prijsverschil betalen, met aftrek van de tot nu toe gemaakte kosten (van de oude kaart en de 2x verzendkosten), maar dit willen ze niet. Gewoon het geld terugstorten vinden we natuurlijk helemaal goed.

Wij vinden dat Sicomputers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sicomputers?