Klacht Sicovel: Bestelling wel betaald maar wordt niet geleverd en/of op gereageerd

Klachtnummer
# 87763
Gebruiker
Aloha
Datum
0 reacties

Details

De klacht

26-11 een Access Point besteld. Op 27-11 wordt er nog een melding gedaan hoe te betalen... Daarna NIETS meer vernomen van 'SICOVEL'.
Vele mails verzonden voor vragen hoe & wat & waarom... Geen reactie...

De oplossing

Levering van besteld & betaald product

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sicovel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sicovel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen