Klacht Siebel juweliers: Betalen voor een oorbel die binnen 3 maanden kapot is

Klachtnummer
# 582928
Gebruiker
Bijenhofjes
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb 27 november gouden oorbellen gekocht bij Siebel. Het zijn 2 ringen met een balletje van goud er tussen. Nu was ineens een balletje er tussen uit en nooit meer dat balletje gevonden. Nu had ik gemailt en ze zeiden dat ik naar elke Siebel juwelier kon. Ik dat gedaan in Amersfoort. Nu sturen ze hem op en moest zo wie zo 20 euro betalen en het kan zijn dat is de kosten ook nog moet betalen. Ik vind dit zo steilloos voor oorbellen die iets meer dan 2 maanden oud zijn. Straks kost zo balletje ook nog eens geld dan worden de oorbellen wel erg duur. Daar heb ik niet voor gekozen en het zat dan toch gewoon niet goed vast dat balletje dus garantie lijkt mij.

Gewenste oplossing

Dat ze gewoon gemaakt of nieuwe zonder kosten ook die 20 euro die ik nu al betaald heb wil ik terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Siebel juweliers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Siebel juweliers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen