Klacht Siebel juweliers: Gebrekkig product. Siebel schuift schuld in mijn schoenen.

Cristina

Afgelopen juli (10-07-2020) heb ik voor €205 een gouden collier gekocht bij Siebel in Leeuwarden. Afgelopen februari is dit collier plotseling gebroken. Nadat ik het product nog een keer bekeek, bleek ook bij de sluiting het sieraad op knappen te staan. Ik was hier erg door geschrokken, ik ben altijd zeer voorzichtig omgegaan met het collier. Ik heb alle voorschriften van Siebel, betreffende onderhoud, omgang en draaginstructies, zorgvuldig opgevolgd. Ik bezit bovendien meerdere breekbare sieraden, waarbij zich nog nooit een dergelijk probleem heeft voorgedaan. Nadat het product is opgestuurd voor inspectie, liet Siebel mij weten dat de schade niet door de kwaliteit van het product zou kunnen zijn ontstaan. Siebel gaf hierbij geen verdere toelichting. Mijns inziens kan schade van deze vorm nooit mijn eigen schuld zijn, gezien mijn manier van omgang met het sieraad.

Siebel heeft mij geen goede compensatie aangeboden voor het defect. Ik kon het collier tegen betaling laten repareren, waarbij werd opgemerkt dat de reparatie altijd zichtbaar zou blijven, en waarbij niet gegarandeerd kon worden dat eenzelfde defect niet nogmaals op korte termijn plaats zou kunnen vinden. Daarnaast is mij een cadeaubon aangeboden van minder dan de helft van de aankoopwaarde. Begrijpelijkerwijs is mijn vertrouwen in de kwaliteit van de producten van Siebel ernstig beschadigd, waardoor ik niet de wens heb om snel nog eens bij Siebel een product aan te schaffen.

Ik wil graag dat Siebel mij andere en eerlijkere compensatie aanbiedt.

Wij vinden dat Siebel juweliers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Siebel juweliers?