Klacht Siebel juweliers: Geen kosteloze reparatie van een armband omdat niet Siebel een nieuw oogje aan de armband heeft gema

H. Hotsma

Voor mijn zus heb ik in Zwolle op 11 mei bij Siebel een gouden armband gekocht voor € 475 (aanbieding, was € 525). Zij kon echter niet met de sluiting overweg, dat hebben we niet opgemerkt tijdens de aankoop. De verkoopster heeft de armband om- en af gedaan. Mijn zus heeft in haar woonplaats Hoogeveen bij een juwelier een ander oogje voor de sluiting laten zetten.
Ze heeft de armband 2 dagen gedragen, toen is de armband gebroken. Niet bij de aanzet van het oogje, maar elders in de armband. Gelukkig in huis. Nu wil Siebel de armband niet kosteloos repareren, omdat de armband niet meer als nieuw beschouwd, omdat een andere goudsmid een ander oogje er aan gemaakt heeft. Dit vind ik absurd, en wil dus dat de armband kosteloos gerepareerd wordt, en nagekeken wordt op zwakke plekken. Anders durft mijn zus de armband niet meer te dragen vanwege het risico van verlies.

Kosteloze reparatie en nauwkeurig onderzoek naar andere zwakke plekken in de armband.

Wij vinden dat Siebel juweliers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Siebel juweliers?