Klacht Siebel juweliers: Geen product ontvangen geen geld terug.

Klachtnummer
# 581391
Gebruiker
DRSB
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Een tijd terug oorbellen besteld via de webshop. Deze niet ontvangen. Ze willen geen onderzoek bij Postnl starten. Komen ook niet met een tegemoetkoming, hele slechte service ik koop hier nooit meer wat! Ook word ik overal op genegeerd.

Gewenste oplossing

Geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Siebel juweliers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Siebel juweliers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen