Klacht Siebel juweliers: Geen voorlichting over kosten in rekening brengen

Gebruiker1650175077

Let op als je als klant naar Siebel gaat om een gouden ringetje te laten vermaken.
In De winkel van Siebel in Arnhem gaven ze een indicatie dat deze reparatie ongeveer
80,— zou kosten. Wat op zich al behoorlijk aan de prijs is maar voor het gemak het ringetje toch maar achter gelaten.
Groot was mijn verbazing toen ik twee weken later bericht kreeg dat deze reparatie maar liefst 160,- zou gaan kosten. Om een ringetje voor dit bedrag te laten vergroten vond ik niet acceptabel. Zij boden toen aan om het ringetje voor 145,- te vermaken maar ook dit was natuurlijk een veel te hoog bedrag.
Mijn verbazing werd nog groter toen we het ringetje weer in de winkel op gingen halen en verrast werden door de rekening van 20,— die we voor de onderzoekskosten moesten betalen.
Siebel houdt bij hoog en laag vol dat zij een goede voorlichting hebben gegeven dat de onderzoekskosten 20,- zouden zijn en dat ik hiervoor getekend zou hebben. Beiden zijn pertinent niet waar en getekende reparatiebonnen worden door Siebel niet bewaard. Ook het hoofdkantoor geeft bij een klacht niet thuis.

Absurd dat je enerzijds een foute indicatie afgeeft, geen duidelijkheid schept over de voorwaarden en dat als de klant een keuze maakt om de reparatie niet uit te laten voeren toch 20,— in rekening brengt.
Inmiddels heb ik mijn ringetje door een gerenommeerde juwelier laten vermaken (geen keten maar gewoon een juwelier waar de klant goed geholpen wordt en serieus wordt genomen) kosten 49,—.

Ik heb al contact gehad met het hoofdkantoor gehad en zij nemen klant net zo weinig serieus dan in de winkel
Voor mij is de enige oplossing dat de betaalde kosten 20,— terug betaald worden

Wij vinden dat Siebel juweliers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Siebel juweliers?