Klacht Siebel juweliers: Horloge beschadigd na reparatie

Klachtnummer
# 26179
Gebruiker
R.H. Brons
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nadat mijn horloge bij Siebel Juweliers gerepareerd terug kwam bleek er een beschadiging te zijn op de kast van het horloge. Deze beschadiging was er niet toen ik het horloge inleverde. Als excuus gebruikt Siebel dat de beschadiging geoxideerd is en dus al een tijdje aanwezig was. Deze beschadiging was er niet en zelf hebben ze deze beschadiging niet opgemerkt bij inleveren.
Als `Doekje voor het bloeden` stellen ze voor dat we dan maar de kosten voor een nieuwe kast moeten delen. Ik mag er toch van uitgaan dat als ik een horloge inlever ik deze onbeschadigd terug krijg? Dit is de allerlaatste keer dat ik ook maar iets koop bij Siebel Juweliers.

De oplossing

Reparatie van de beschadiging waardoor het horloge in originele staat (zoals ingeleverd) geretourneerd wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Siebel juweliers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Siebel juweliers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen