Klacht Siebel juweliers: Horlogeband verkoop al defect, maat Siebel wil alleen maar repareren.

Gebruiker1548332451

Op 27-9 heeft mijn zoon een horloge gekocht voor mijn verjaardag.

Het horloge was te groot en hebben we begin oktober kleiner moeten laten maken en tevens hebben we aangegeven dat het uurwerk niet klopt. Op dat moment is het horloge nog niet gedragen.

Er wordt een nieuw batterijtje geplaatst en daarmee wordt het voor het eerst gedragen. Want dat is het beleid is gezegd!!!

Wij constateren dat het horloge toch te krap zit en het uurwerk wederom enorm vertraagd.

Vervolgens weer terug gegaan naar de winkel waar het horloge in ontvangst is genomen en binnen 2 weken zou er een reactie komen.

De frustratie is extra groot, omdat we zelf naar de status hebben moeten vragen en,....

Waar wij nu een punt van maken is dat onze zoon bij voorbaat al een defect horloge heeft gekocht, maar zegt Siebel ...dat de leverancier zegt....dat het horloge niet vervangen mag worden, maar gerepareerd, want er is sprake van gepersonaliseerd en draagschade...

Wat ons betreft wordt er volledig aan voorbij gegaan dat het horloge nieuw uit de winkel kennelijk al niet deugde en is hier straks sprake van een referbished horloge waar de nieuwwaarde voor betaald is.

Daarnaast is de dame in de winkel nog enigszins empatisch en klantenservice vriendelijk, maar we zijn geen stap verder gekomen.

Inmiddels ligt het horloge in de winkel, maar als we het ophalen gaan we akkoord met de aangeboden oplossing. Inmiddels reageert Siebel niet meer op onze mails, ondanks dat we correct zijn gebleven.

Graag uw advies.

Of een nieuw horloge of een korting, zodat het gevoel van een referbished horloge correct is.

Wij vinden dat Siebel juweliers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Siebel juweliers?