Klacht Siebel juweliers: Inferieure ring

Klachtnummer
# 561794
Gebruiker
Rob
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wat een verschrikkelijke dienstverlening. Een jaar geleden een ring gekocht voor mijn vrouw. Helaas blijken de stenen er iedere 4 weken uit te vallen. Nu een jaar later, waarin de ring de helft van de tijd weg is geweest voor reparatie, is ook Siebel overtuigd dat het een inferieure ring is, krijg ik winkelkrediet. Een jaar verder een jaar geen ring en nu niet eens mijn geld terug.

Gewenste oplossing

De ring terug in goede staat of mijn geld yerug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Siebel juweliers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Siebel juweliers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen