Klacht Siebel juweliers: Kwaliteit garantie is een groot goed

Paula-h9

December 2019 een gouden armband bestaande uit kleine schakels ter waarde van € 299,00 gekocht bij Siebel juwelier in Sittard. In september 2020 gingen twee kleine schakels vlakbij het slotje kapot. Ter reparatie aangeboden bij Siebel.
€ 20,00 aanbetaling voor de reparatie. Prima. Afgelopen dinsdag armband opgehaald en moest tot mijn verbazing nog € 39,00 bijbetalen. Het was volgens Siebel mijn eigen schuld dat de armband kapot was gegaan. Het gekke is dat voor de reparatie het gedeelte aan beide kanten van het slotje heel los zat en nu het veel beter aanvoelt. Het zal nu ook niet meer kapot gaan. Siebel beweert dat de garantie alleen geldt voor de kwaliteit. Nu vind ik dit dus echt een kwestie kwaliteit. Het is erg jammer dat ik geen foto heb gemaakt van de armband voor de reparatie, want dan was het heel erg duidelijk geweest dat ik gelijk heb.

Mij de reparatiekosten terug betalen € 59,00. Het is mijn ogen garantie.
Geen oplossing. Dus Siebel Sittard is een zeer goede klant kwijt.

Wij vinden dat Siebel juweliers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Siebel juweliers?