Klacht Siebel juweliers: Reparatie seiko horloge

FBI1988

Op 11 januari heb ik mijn horloge ingeleverd bij Siebel vestiging Alphen a/d Rijn. Hier heb ik de opdracht tot reparatie gegeven voor het vervangen van het horlogebandje en reparatie van een van de knopjes.

Als ik inlog op de reparatiepagina van Siebel (http://siebel.hscnederland.nl), zie ik dat mijn horloge al op 26 februari voltooid was. Inmiddels is het 17 maart, ruim 2 maanden na het inleveren van het horloge. Dit duurt inmiddels wel heel erg lang!

Ook heb ik contact gehad met de klantenservice, zij geven mij aan dat de winkels pas eind deze maand mogelijk weer open gaan en dat er dan nog geen zicht is op wanneer het horloge retour komt.

Graag zie ik mijn horloge na ruim 2 maanden geduld zo snel mogelijk retour. 2 maanden de tijd om een horlogebandje te vervangen lijkt me meer dan voldoende!

Wij vinden dat Siebel juweliers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Siebel juweliers?