Klacht Siebel juweliers: Siebel BTW actie geldt ineens niet voor BuddhatoBuddha.

# 252076
G.B. Hendriks

Ik heb op 6 november 2016 een aankoop gedaan bij Siebel en kreeg toen een tegoedbon van € 34,= voor het BTW bedrag. Zie bijlage.
In de winkel werd gezegd dat deze gebruikt kon worden voor het hele assortiment.

Ik wilde bij een aankoop, op 29 december 2016, bij een BuddhatoBuddha sieraad, deze tegoed bon inruilen. Echter dit kan volgens Siebel verkoopster niet op BuddhatoBuddha.
Dit staat niet op de bon.
Ik hoorde in de winkel dat in het begin er wel op BuddhatoBuddha de
tegoed bon is geweest, maar opeens zijn de voorwaarden veranderd. Het staat niet op de bon dat de voorwaarden kunnen wijzigen.

Ik heb nu 2x gemailed met het bedrijf maar zij blijven verwijzen naar hun online voorwaarden, echter daar wordt niet naar verwezen op de bon.
Wel kan dat ik de "korting" krijg op een van hun andere sieraden.

Echter die wil ik niet. Ik wil namelijk een BuddhatoBuddha armband.

Ik zou graag en tegoedbon willen a € 34,= die ik wel in hun winkel kan gebruiken voor de aankoop van een BuddhatoBuddha sieraad.
Of dat ik de huidige bon wel kan gebruiken hiervoor, maar niet alleen voor mij ook voor alle andere mensen die hier gebruik van willen maken.
Tevens loopt de actie op 15 februari af. Dus wel met een redelijke termijn voor het tegoed.

Wij vinden dat Siebel juweliers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Siebel juweliers?