Klacht Siebel juweliers: Slechte service!

Klachtnummer
# 546978
Gebruiker
Mw. van den Broek
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Begin juni 4 dunne slavenarmbanden naar filiaal in Utrecht gebracht om weer netjes rond te laten maken. 30 juni hoge prijsopgave gekregen, akkoord gegaan. 29 juli bericht dat ik ze op kon halen.
Bij het filiaal bleek dat niet alle armbanden netjes rond waren. De medewerker zag dat ook en bood aan ze weer terug te sturen naar de reparatie, toen ik zei dat ik ze niet weer 7 weken kwijt wilde zijn, werd alleen herhaald dat ik de keuze had tussen betalen en meenemen of ze opnieuw naar de reparatie te laten sturen. Geen excuses, totale onverschilligheid. Wat een slechte service!

Gewenste oplossing

De reparatie is niet naar behoren uitgevoerd dus wil ik een deel van de reparatiekosten terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Siebel juweliers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Siebel juweliers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen