Klacht Siebel juweliers: Slechte service

Klachtnummer
# 598983
Gebruiker
Bianca
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn man kocht voor mij oorbellen. €170. Helaas niet mijn smaak. Ik wilde ze terug brengen, mijn geld terug krijgen en dan later iets anders uitzoeken. Of direct iets uitzoeken en dan bijleggen of geld terug krijgen.

Ik kreeg geen geld terug. Echt heel slecht! Waar is dit nog? Via internet had het wel gekund. Raar! Je wil toch dat mensen naar de winkel komen? Waarom zouden er op internet andere regels zijn?
Dit is puur een verdienmodel! Je vindt nooit iets voor precies hetzelfde bedrag! Dus óf je legt bij óf je krijgt een tegoedbon voor het resterende bedrag waar je later ongetwijfeld weer bij legt

Haarlem was dicht, Amstelveen was aardig, maar hadden niet wat ik op internet had gezien. Op naar Hoofddorp. Hele slechte en onaardige service van de medewerkster. Ketting niet eens laten passen. 10% korting als member. Dat wilde ik, want dan hoefde ik niks bij te leggen. Kon niet, want er zat korting op. Niet op de ketting! Alleen de oorbellen. Kon niet. Ik had het gewoon apart moeten kopen, maar ik was er zó klaar mee! Als member krijg je dan een cadeau op je verjaardag. Ik was die dag jarig. Dat kan dan weer niet. Hoezo niet?!

Gewenste oplossing

Ik wil heel graag mijn geld terug. Nu hebben ze mijn geld, maar een klant minder.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Siebel juweliers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Siebel juweliers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen