Klacht Siebel juweliers: This bijna 2 maanden dat de horloge daar ter repair ligt

Klachtnummer
# 583966
Gebruiker
JL
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Solar horloge PULSAR van 195,00 euro defect geraakt, naar de winkel gebracht op 3-1-2022 maar tot op heden niks meer van gezien en gehoord. Wel heb ik op 31-1-gebeld om op de hoogte te worden gebracht van de stand der reparatie.

Gewenste oplossing

Wat ik wil? Dat mijn horloge dat ik daar heen heb gebracht gerepareerd weer terug komt. Het horloge is gekocht op 4-3-2020

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Siebel juweliers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Siebel juweliers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen