Opgelost door Siebel juweliers: Zeer slechte service

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 583677
Gebruiker
brussee123
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Aug 2021 een keting van €99 gekocht waar vochtplekken inkomen en lelijk wordt.
2 keer terug geweest geen manager aanwezig die de klacht kom oplossen. Na telefonisch contact kom de keting omgeruild worden of geld retour, maar toen we voor de 3e keer on de zaak in Hoofddorp waren ging men wederom allerlei mensen bellen want ze waren niet bevoegd om geld retour te geven. Inmiddels 300km verder en nog geen oplossing. Dus een zeer slechte zaak lijkt mij en kwalijk dat er dingen toegezegd worden maar niet waargemaakt.
Dus mensen koop nooit iets van waarde in deze winkels want service van niets.
We hebben geprobeerd het op te lossen maar helaas ter vergeefs.

Gewenste oplossing

Ik wil geld retour en nooit meer terug komen als je zo behandeld wordt
Geboden oplossing
Het filiaal Lisse heeft het perfect opgelost onze complimenten. Dit filiaal weet hoe het moet.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Siebel juweliers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Siebel juweliers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen