Klacht Siemens: 5 jaar garantie betekent niets voor siemens

Otten16

Ongeveer 4 jaar geleden heb ik een nieuwe keuken gekocht met inbouw -apparatuur van Siemens met 5 jaar garantie. Ongeveer 2 maanden geleden ging de koelkast kapot. De monteur zei dat de koelkast niet meer te maken was, want er zit fout in de serie. De enige oplossing die ze hadden voorgesteld: U kunt gebruik maken van ons omruilvoorstel. Een nieuwe koelkast KI34VX20 met bijbetaling van € 451,00 dit is inclusief het plaatsen van de koelkast door 2 man en het verwijderen van uw oude koelkast. We zijn al twee maanden aan het wachten tot we een normale reactie krijgen van siemens. Waarvoor verkopen ze apparatuur met garantie, als die garantie niet een meetelt volgens siemens. Wij hebben recht op een nieuwe koelkast. Het is fout van de fabrikant en niet van ons.

Suzana

Siemens is verantwoordelijk voor de levering van de foute koelkast en ik vind dat als je garantie hebt dat dan ook alles moet gedekt worden. Wij verwachten een nieuwe koelkast en uiteraard zonder bij te betalen.

Wij vinden dat Siemens hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Siemens?