Klacht Siemens: binnenglas oven na 6 maanden verbrijzeld geen garantie regeling ondanks onschuld consument con

Klachtnummer
# 363419
Gebruiker
O.H. Kaandorp
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Keuken 6 maanden geleden aanschaft via Grando en daarbij alle apparatuur van Siemens aangeschaft omdat het een premium merk is en bekend staat om de kwaliteit en service. Zuinig dat we zijn op onze mooie spulletjes maken we de apparatuur ook regelmatig schoon. Helaas een paar dagen geleden stond de oven op grill functie en na 10 minuten knapte het binnenglas van de oven. Klantenservice van Siemens geeft aan dat de garantie niet geldt op het glas.... Dus dikke pech.
Bizar dat als je kiest voor een premium merk en het product faalt dat je zo wordt behandeld.

De oplossing

Oven repareren of vervangen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Siemens hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties