Klacht Siemens: Bizar slechte Service en communicatie.

Klachtnummer
# 366933
Gebruiker
Teleurgestelde klant
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vaatwasser kapot. 1e monteur komt langs. Zegt eerst sensor kapot. Uiteindelijk blijkt bedrading kapot. Moet besteld worden. Monteur 2 komt langs. Concludeert dat er verkeerde draden zijn besteld. Moet een nieuwe afspraak gemaakt worden. Ik vraag of de reparatie gedaan kan worden binnen het tijdsbestek dat ze aangeven. Daar krijg ik akkoord op. Vandaag zou monteur 3 komen tussen 12 en 17uur. Na meerdere keren bellen en aangeven dat de reparatie voor 17uur moet zijn geeft service medewerker aan geen contact te kunnen leggen.
2e service medewerker aan de telefoon en ook diegene kan monteur niet bereiken.
De reparatie zou NU moeten starten willen ze dit voor 17uur klaar hebben.
Gaat dus weer niet lukken. Betekent afspraak 4 nodig.
Ondertussen ben ik 4x 5 uur van werk weg voor fouten van Siemens en alle medewerkers. Service is uitermate slecht en zo ook de communicatie van de medewerkers. Erg jammer dit. Compensatie? Coulance? Dat kennen ze niet!!

De oplossing

Reparatie zoals afgesproken en compensatie in geld door verloren tijd van werk.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Siemens hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties