Klacht Siemens: dure wasmachine kapot en dure rearatie nodig. geen tegemoetkoming in de kosten

Klachtnummer
# 25729
Gebruiker
p.bastiaanse1@upcmail.nl
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Precies 3,5 jaar geleden kochten we een Bosch wasmachine. Wij zijn met 2 personen.
Nu zijn de lagers kapot en door het schudden van de centrifuge is de buitentrommel beschadigd. Dit mag niet voorkomen na zo'n korte tijd.
De fabrikant wil geen tegemoetkoming doen in geld maar een extra garantie van 2 jaar geven na reparatie.
Eerst moet er een monteur komen (€ 60 )die de schade vaststelt. Betalen!
De reparatie kost maximaal € 345,-
Voor dat geld heb je een nieuwe !!!

De oplossing

Een reparatie door Bosch. De monteur wordt betaald door Bosch. De reparatie zelf moet een duidelijke verdeling krijgen in de kosten 60/40 % of 50/50%. Ik wil best meebetalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Siemens hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Siemens?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen