Klacht Siemens: Geen service van Siemens!

Klachtnummer
# 115959
Gebruiker
Kraan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In 2011 showroomkeuken gekocht met 5 Siemens apparaten, waaronder een combi-oven, type HB84K552/03. Vanaf het begin niet tevreden i.e. Magnetronfunctie werkt niet want inhoud wordt niet warm, maar mok etc. Gloeiend heet en popcorn maken ook niet. Oven werkt niet naar behoren want rechts bakt oven harder/sneller dan links.
Na een klacht hierover is een 'expert' langs geweest en die heeft metingen gedaan. Volgens hem alles in orde.... Van Siemens te horen gekregen er maar een goedkope magnetron bij te kopen! Dit heb ik toen maar gedaan. Een combi-magnetron die wel prijs/kwaliteit geeft. In 2013 deed linkerdeel van de tiptoetsen het niet meer. Siemens gaf geen thuis. Onderdeel besteld en door een witgoedbedrijf laten repareren omdat dit goedkoper was. Nu doet de gradenknop het niet meer. De oven ging niet eens meer uit. Weer geeft Siemens niet thuis. Wilde als coulance geen voorrijkosten hoeven betalen. Voor mij nooit geen Siemens apparatuur meer!

De oplossing

Wil een vervangend product dat wel doet wat het zou moeten doen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Siemens hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Siemens?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen