Klacht Siemens: Half jaar na reparatie weer zelfde mankement, maar ik moet nu betalen.

SeSchenk

Ik heb een koffievolautomaat van Siemens TE607203RW/07 ofwel EQ6 700, die me in sept 2016 800 euro gekost heeft. Eind aug 2018 kreeg ik problemen met de melkschuimer. Hij is toen voor reparatie onder garantie weggeweest. Nu nog net geen half jaar later heb ik hetzelfde probleem. Het apparaat valt niet meer onder de garantie, maar ik dacht dat er nog wel garantie op de reparatie zou zitten. Ik kreeg net te verstaan dat dat dus niet zo was en dat reparatie mij nu maar liefst 250 euro gaat kosten!!!
Het melkschuimprobleem is een bekend probleem voor dit type apparaat blijkt nu als je op internet rondkijkt. Ik vrees daarom ook dat na reparatie en dus ook na het betalen van 250 (!!!!) euro ik over een half jaar weer hetzelfde heb. Ik heb dan 1050 in 3 jaar besteed en dat was het. En welke baat heeft Siemens erbij om mijn apparaat goed te repareren, als ze elke keer weer die 250 euro kunnen vangen?
Ik ben het er zooo niet mee eens, ik ben zooooo boos. 800 euro in de goot verdwenen of nog eens 250 neertellen met geen vertrouwen in een goede reparatie?

Ik wil dat Siemens mijn apparaat gewoon maakt, omdat ik van zo'n duur apparaat van een goed A-merk mag verwachten dat hij langer meegaat dan 2,5 jaar. Zeker met het oog op dat de melkschuimer een zwak onderdeel van het apparaat blijkt te zijn, waardoor het vertrouwen in een reparatie erg klein is. Zeker voor dat bedrag van 250 (!!!) euro!!

Wij vinden dat Siemens hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!