Klacht Siemens: klantonvriendelijke service

Martin Weghorst

We hebben een koelkast van net een jaar oud, kapot en moesten eerst 6 dagen wachten voordat er een monteur langskwam, toen die bijna twee uur bezig is geweest en dacht de klacht gevonden te hebben, bleek het weer niet goed te gaan, Monteur weg en weer melding gemaakt bij Siemens. Monteur had al aangegeven welk onderdeel er besteld moest worden bij evt storing. Dit doorgegeven, maar denk maar niet dat we hierdoor snel geholpen werden. Pas maandag 21 juli a.s. komt er weer een monteur ( woont zelfs bij ons om de hoek) en nee het kon niet eerder, wegens onmacht.
WAT EEN VERSCHRIKKELIJKE KLANTONVRIENDELIJKE MEDEWERKER EN SERVICE VAN SIEMENS. EN DAT TERWIJL DE MUSSEN VAN HET DAK VALLEN EN DE KOELKAST DAN TWEE WEKEN DEFECT IS.
SIEMENS BEDANKT!!!

Sneller een oplossing zoeken en zorgen dat de klacht nu binnen een dag is opgelost.

Wij vinden dat Siemens hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Siemens?