Klacht Siemens: klantonvriendelijke service

Klachtnummer
# 67679
Gebruiker
Martin Weghorst
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben een koelkast van net een jaar oud, kapot en moesten eerst 6 dagen wachten voordat er een monteur langskwam, toen die bijna twee uur bezig is geweest en dacht de klacht gevonden te hebben, bleek het weer niet goed te gaan, Monteur weg en weer melding gemaakt bij Siemens. Monteur had al aangegeven welk onderdeel er besteld moest worden bij evt storing. Dit doorgegeven, maar denk maar niet dat we hierdoor snel geholpen werden. Pas maandag 21 juli a.s. komt er weer een monteur ( woont zelfs bij ons om de hoek) en nee het kon niet eerder, wegens onmacht.
WAT EEN VERSCHRIKKELIJKE KLANTONVRIENDELIJKE MEDEWERKER EN SERVICE VAN SIEMENS. EN DAT TERWIJL DE MUSSEN VAN HET DAK VALLEN EN DE KOELKAST DAN TWEE WEKEN DEFECT IS.
SIEMENS BEDANKT!!!

De oplossing

Sneller een oplossing zoeken en zorgen dat de klacht nu binnen een dag is opgelost.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Siemens hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Siemens?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen