Klacht Siemens: Koffieapparaat (TK76K572) 2 jaar en 10 maanden oud werkte niet meer, reparatiekosten 200 euro

Jhagru

Wij hebben dit apparaat daadwerkelijk 2 jaar in gebruik. Opeens kwam er geen koffie meer uit. Ondanks dat wij altijd goed het apparaat hebben onderhouden. De koffie kwam in de lekbak terecht. Volgens de reparateur ging het om een technisch defect buiten onze schuld om. Technische defecten kunnen zich op enig moment voordoen werd ons verteld. Reparatiekosten 200 euro. Gezien de aankoopprijs (ongeveer 2000 euro) mag je er toch vanuit gaan dat de economische levensduur langer is. Toen de aangekondigde reparatie was volbracht kwam er echter nog steeds geen koffie uit op de goeie plek. Vervolgens is er een nieuwe zetgroep geplaatst en toen deed het apparaat het weer redelijk naar behoren. Wij wensen dat Siemens de reparatiekosten volledig voor hun rekening neemt. Het is niet redelijk dergelijke kosten te moeten maken zo snel na aankoop van zo een duur apparaat. Het mag ook niet voorkomen dat zo een waardevolle reparatie zo snel nodig is.

Restitutie van reparatiekosten.

Wij vinden dat Siemens hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Siemens?