Klacht Siemens: Koffiemachine gaat regelmatig kapot

Andremooij

Ik heb in juni 2014 een duur koffieapparaat van Siemens gekocht. De prijs was € 850,00. Het apparaat is nu al voor de vierde maal terug voor een defect. Het laatste defect is zelfs ontstaan door de reparatie die hier aan voorafging. Siemens heeft mij ook al tweemaal laten zitten met een afspraak dat ze op een bepaald tijdstip het apparaat af zouden komen halen. De tijdstippen worden allemaal high-tech via SMS gemeld maar op de afgesproken tijdstippen kwam er helemaal niemand opdagen. Dit "geintje" heeft mij al twee halve dagen gekost. Het apparaat is net uit de garantie en Siemens weigert om het apparaat onder garantie te repareren. Voor een apparaat van een dergelijke prijsklasse echt "onduits" slecht ! Van de meest recente reparatie hoorde ik helemaal niets. Het apparaat is 12 september jl opgehaald en op 22 september besloot ik maar eens te bellen want het bleef angstig stil. Kreeg te horen dat reparatie € 85,00 gaat kosten. Er was geen praten aan; ik moet betalen.

Gratis reperatie; oa omdat ik al twee middagen voor niets hen zitten wachten. Je krijgt als compensatie korting op verbruiksartikelen die duurder zijn als bij Mediamarkt. Kortom een erg slechte koop !!

Wij vinden dat Siemens hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Siemens?