Klacht Siemens: Neem je morele verantwoordlijkheid als er geen juiridishe oplossing is.

Glasplaat koelkast

Een nieuw keuken gekocht met 5 Siemens producten als inbouw. Dus duizenden euro's betaald. De glasplaat van koelkast is na een tijdje aan de randen stuk gegaan! Met de fabrikant contact opgenomen en het verhaal verteld. Hun antwoord was: Het is niet duidelijk hoe dat in stuk is gegaan dus die valt niet onder de garantie.
Mijn boodschap aan Siemens is: Ook al volgens jou de glasplaat niet onder garantie valt omdat het niet duidelijk is hoe dat in stuk is gegaan, dien je je morele verantwoordelijk te nemen omdat wij duizenden euro's aan je producten hebben gegeven, dus die €50 glasplaat zou je als bedrijf gratis kunnen sturen. Zo zou je imago niet verslechteren.
Soortgelijk iets is met Miele gebeurd maar zij hebben het gratis afgehandeld.

Vervangende product.
De glasplaat zou je als bedrijf gratis kunnen sturen aangezien de klant duizenden euro's aan Siemens producten heeft gegeven.

Wij vinden dat Siemens hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Siemens?