Klacht Siemens: Ondanks dat het niet door verkeerd gebruik komt geeft Siemens geen service op haar apparatuur.

Klachtnummer
# 371494
Gebruiker
Kabbies
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Als tevreden Siemens klant van meerdere siemens producten heb ik bol vertrouwen een Eq6 Koffieautomaat van €750,- angeschaft. De automaat lekt na 2,5 jaar en geeft geen koffie meer af. Gebeld alle serienummers etc. Doorgegeven waarna verteld werd dat het apparaat, zolang het niet door verkeerd handelen, stuk is gegaan dit onder garantie word gemaakt. Apparaat is opgehaald en vervolgens word er een rekening gepresenteerd van 135,- voor een versleten keramische koppeling. Dat Siemens bij een apparaat van zo’n prijs zulke slechte service durft te leveren verbaast het mij dat er nog maar zo weinig klachten staan op de website.

De oplossing

Gratis reparatie, vervangend apparaat of geld terug. Prijsopgave 3370413484

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Siemens hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties