Klacht Siemens: reparatie fwasmachine en garantie

Aadt

Enkele weken geleden begaf de display van onze afwasmachine het.
We hebben een reparatieafspraak gemaakt en dat verliep allemaal prima , goede monteur.
De reparatie was wel erg duur ( meer dan 300,-) en de monteur gaf aan dat wij wel recht hadden op 5 jaar garantie omdat we meer dan vier siemens apparaten in de keuken hebben. helaas is de keukenleverancier failliet gegaan ( engelen) en bleek niets geregistreerd qua garantie al was dit ons bij aankoop wel verteld
Maar dat kon ik alsnog doen volgens de monteur en dan de kosten terugvragen
Ik heb de apparaten alsnog aangemeld ,waarbij wordt aangegeven dat de certificaten worden opgestuurd maar krijg geen certificaten en op mijn email wordt ook helemaal niet gereageerd
Het meest irritante vindt ik wel dat je nergens een goed contact kunt vinden bij siemens om je klacht te melden
De apparaten zitten nog net in de garantie van 5 jaar

Ik wil dat Siemens zijn garantieafspraken nakomt en aangeeft hoe waar en hoe ik dat kan regelen .
Behoudens voorrijkosten wil ik de kosten voor herstel terug

Wij vinden dat Siemens hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Siemens?