Wij vinden dat Siemens hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Siemens: reparatiekosten
Details
Klacht
Onnodige reparatiekosten aan oven/magnetron, Omdat de koffiemachine die al verschillende keren is gerepareerd vanwege lekken, boven de magnetron staat is er vocht in de printplaat gelopen. Deze is al eerder vervangen n.l. in december 2011, (toen nog onder garantie) factuurnr.10753447 toen was nog niet helemaal duidelijk waar het aan lag maar waarschijnlijk lekte de koffiemachine toen ook al. Wij hebben de laatste drie maand meer dan €450,00 aan onkosten gehad zowel aan de koffiemachine als oven/magnetron. De apparatuur is in maart 2010 gekocht samen met een nieuwe keuken bij Keukenstudio Tubbergen.Heb geprobeerd de klacht bij Siemens neer te leggen maar bij het verzenden gaf de site steeds aan "een fout postcode" aan zodat ik niet verder kon, heb het nog door twee andere mensen laten proberen maar kwamen ook niet verder.
Gewenste oplossing
Daar wij vinden dat Siemens ons een ondeugdelijk apparaat (koffiemachine, waardoor wij ook aan de oven/magnetron onkosten hebben gemaakt) heeft geleverd wensen wij de reparatiekosten vergoed te krijgen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.