Klacht Siemens: Siemens berekent onderzoekskosten ondanks toezegging dit niet te doen

A.G. Glorioso

Vorige week heb ik melding gedaan van een vreemd geluid in onze combioven van net 2 jaar oud. Aangezien de garantie net verlopen was heb ik hierover mijn ongenoegen geuit bij de klantenservice. De dame van Siemens heeft hierop een afspraak voor onderzoek gemaakt met de toezegging dat er geen voorrijdkosten EN geen onderzoekskosten zouden worden berekend. Eventuele repratiekosten zouden wel voor mijn rekening komen. Ik heb hierbij om een bevestiging gevraagd en deze kon mij niet worden toegezonden. De dame zou het in de bon vermelden en kon alleen een standaard bevestiging sturen. Vanmorgen kwam de monteur en heb ik alsnog een rekening ontvangen voor onderzoekskosten. Overigens bestond het 'onderzoek' uit 2 keer een beker water opwarmen in de magnetron en noemde de monteur dit in zijn factuur "uitgebreid onderzoek". Ik voel mijzelf onheus bejegend en wens dat Siemens haar gemaakte afspraak nakomt. Luister de opname die is gemaakt eens na zou ik zeggen.

Gemaakte afspraak nakomen, opname beschikbaar

Wij vinden dat Siemens hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!