Klacht Siemens: Siemens kookplaat (glas) werkt 1,5 jaar nog steeds niet goed.

Klachtnummer
# 286025
Gebruiker
GJY
Datum
0 reacties

Details

De klacht


In 2016 een Siemens kookplaat met glasplaat aangeschaft. Binnen 2 weken ontplofte/versplinterde de glasplaat. De glasplaat is destijds vervangen maar de gaspitten gingen continu uit. Na contact met Siemens hierover werd gemeld dat ze eerst intern moesten onderzoeken waardoor de glasplaat kapot was gegaan. Daarna zouden ze contact opnemen. Tot op heden niets gehoord. Op 9/12/17 maar een klacht ingediend. Wel reactie gehad dat ze z.s.m. zullen reageren. Tot op heden weer niets gehoord. Op 22/12/17 opnieuw geprobeerd klacht in te dienen. Na alles ingevuld te hebben, kan de klacht niet verstuurd worden.
Wat een service bij Siemens!

De oplossing

Kookplaat volledig vervangen of compensatie geven zodat ik een ander goed merk met goede service kan aanschaffen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Siemens hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Siemens?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen