Opgelost door Siemens: Slechte service kwaliteit

angry Opgelost
E. Haeck

Vaatwasmachine aangeschaft op 6-12-2018, al meerdere malen vanaf de koop monteur over de vloer. Deur sloot niet goed. Nu veer gebroken van de deur waardoor deze hard openviel waardoor de scharnieren ontzet zijn, en lekkage van de kuip en onderbak. Lijkt mij een constructieprobleem van Siemens. Nee ff €286,- betalen voor de reparatie! Ronduit belachelijk, ik mag er toch vanuit gaan dat zeker een Siemens het langer uit houdt dan 8 jaar? voorstel om de kosten te delen zijn onbespreekbaar. Dacht dat Siemens staat voor kwaliteit en service, niet dus.

Minimaal uit coulance de helft van de reparatiekosten voor rekening van Siemens of een zeeeer goed bot voor een nieuwe. Als ze met één van de twee opties mij over de streep trekken blijf ik trouw aan Siemens. Siemens staat voor kwaliteit toch?

Wij vinden dat Siemens hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

E. Haeck
Uiteindelijke oplossing Een nieuwe vaatwasser, goedkoopste prijs van de machine op Kieskeurig en daar een korting over van 28%. En een extra garantie van 4 jaar ipv van 2 jaar. Alleen jammer dat ik Siemens zelf daar voor moest bellen en niet andersom.