Klacht Siemens: Vaatwasser na 2,5 jaar defect door constructiefout, Siemens doet er niets mee.

joentje1978

Siemens vaatwasser gekocht, na 2,5 jaar al problemen.
Puntlassen van het beugeltje waarin de standpijp is vastgeklikt blijken te zwak waardoor het beugeltje van de achterwand is losgekomen.
Betreft duidelijk een constructiefout en is bekend bij Siemens want zij hebben daar een reparatiesetje voor samengesteld.
Siemens wil mij maar liefst 24,45 EURO laten betalen voor een simpel reparatiesetje bestaande uit een goedkoop beugeltje, boutje, ringetje, moertje, nylon ring en rubberen O-ring.
Gezien het geen defect maar een constructiefout betreft heb ik aangegeven dat ik van mening ben dat zij dat reparatiesetje op z'n minst kosteloos zouden moeten leveren en dan zou ik de montage van dit reparatiesetje voor mijn rekening nemen.
Siemens wil mij op geen enkele manier tegemoet komen omdat de garantie net is verlopen, er zit 2 jaar garantie op de vaatwasser en na 2,5 jaar is dat beugeltje al losgekomen.
Tevens heeft dit reparatiesetje verschillende prijzen, in Nederland kost deze €24,45, in Duitsland €16,20 en in Belgie €14,20.

Ik wil op z'n minst dat Siemens mij kosteloos zo'n reparatiesetje levert.

Maar het zou eerder op z'n plaats zijn als Siemens een monteur langs zou sturen die dit reparatiesetje kosteloos komt monteren.

Wij vinden dat Siemens hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Siemens?