Klacht Sieraden.com: Misleidende reclame

Klachtnummer
# 67139
Gebruiker
Sabineheyman
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Een armband van Mi moneda besteld welke met een bruine steen was afgebeeld op de site. Armband besteld en een mi moneda munt zonder steen erbij geleverd gekregen. Dus niet zoals afgebeeld. Reactie van Sieraden.com de medewerker die ik heb gesproken was het met mij eens dat het niet klopt maar moest overleggen met leidinggevende. Leidinggevende geeft aan dat de foto,s zo zijn aangeleverd, er worden dus foto,s op de site geplaatst die niet overeenkomen met het product welke je besteld. Oplossing was armband terugsturen en geld terugstorten of de steen apart erbij kopen.
Als een leverancier een fout maakt moet dit worden gecompenseerd door degene die de fout maakt. Als service van dit bedrijf had ik verwacht dat ze de steen zouden nasturen. Vervolgens hoor ik niets meer.
Zeer ontevreden over sieraden.com en zal daar ook niet meer bestellen.

Gewenste oplossing

steen van de armband nasturen, en afbeelding op de website aanpassen.
Let op inmiddels is dit al gedaan!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sieraden.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sieraden.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen